V mediálnom odvetví nastal čas jesenného súperenia medzi streamovacími platformami a najväčší hráči skúšajú prilákať zákazníkov rôznymi akciami. Hovoríme o spoločnostiach Walmart, Amazon, Netflix a ďalšie. Spotrebitelia však majú momentálne obmedzené rozpočty z dôvodu zvyšujúcich sa cien na celom svete, tak sa poďme pozrieť, ktoré spoločnosti majú pozitívne výhľady do budúcnosti napriek vysokej inflácii.
Walmart
Pre túto spoločnosť bol najvýznamnejším prírastkom ponuka streamovacej služby Paramount Plus. Ponuka médií a streamingu patrí podľa Walmartu medzi ich najžiadanejšie služby. Pokiaľ sa bavíme o zľavových akciách, tak gigant chce zaujať zákazníkov práve prebiehajúcou akciou „Rollbacks and More Sale“.
Do najviac očakávaného Čierneho piatku chýba ešte viac ako mesiac, ale Walmart už pripravil niekoľko výhodných akcií. Z mediálneho hľadiska počet členov Walmart+ predstavuje rekordných 18,5 milióna po tom, ako sa v septembri zvýšil o dva milióny. Najnovší odhad hodnoty spoločnosti Walmart+ by mohol dosiahnuť až 45 miliárd USD. Firma by teda mohla byť zaujímavou príležitosťou v nastávajúcom období výpredajov.
Amazon
Najväčší konkurent Walmartu, spoločnosť Amazon, dvojdňová výpredajová akcia „Prime Early Access Sale“ pre členov Amazonu sa snaží súperiť a presadiť si líderské miesto na trhu. Zásadným rozdielom pre predajcov zostáva, že spotrebitelia z dôvodu rastúcej inflácie obmedzujú svoje výdavky, preto bude tento rok boj tvrdší ako po minulé roky. [3] Všetky zľavy práve pred dovolenkovou sezónou pôsobia na rast hodnoty služby Prime. Lepšie ceny sú prínosom aj pre zákazníkov, ktorí bojujú s vysokými výdavkami.
V prípade platformy Prime od Amazonu, ktorá ponúka svojim americkým členom Prime aj ročné členstvo v službe Grubhub+ zdarma, vidíme silné konkurenčné snahy zaistiť si nových zákazníkov. Môžeme povedať, že americký gigant ťaží zo silnej dynamiky služby Prime vďaka rýchlemu doručovaniu a silnému obsahu.
Celá debata | RSS tejto debaty